Terugbetalingsbeleid

Retour- en Terugbetalingsbeleid van Luggageshop

Bij Luggageshop staat klanttevredenheid voorop. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze producten. Echter, als uw verwachtingen niet worden waargemaakt, kunt u altijd gebruik maken van ons retour- en terugbetalingsbeleid. Lees dit beleid zorgvuldig door voor meer informatie.

Retourbeleid

Retourvoorwaarden
U kunt een retourverzoek indienen binnen 30 dagen na ontvangst van het product. De te retourneren producten moeten ongebruikt zijn, in de originele verpakking zitten en in verkoopbare staat verkeren.

Om een retourproces te starten, kunt u contact met ons opnemen door het [retourformulier link] in te vullen of een e-mail te sturen naar [info@luggageshop.nl].

Retourproces

  1. Retourverzoek: Dien een retourverzoek in door het retourformulier in te vullen of per e-mail contact met ons op te nemen.
  2. Goedkeuring en Verzending: Na goedkeuring van uw retourverzoek, dient u het product veilig verpakt naar het opgegeven retouradres te verzenden. De verzendkosten zijn voor rekening van de klant.
  3. Retourbevestiging: Zodra we het product hebben ontvangen, controleren we of het voldoet aan de retourvoorwaarden. Bij goedkeuring ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Terugbetalingsbeleid

Terugbetalingsvoorwaarden
Na controle van de geretourneerde producten wordt het terugbetalingsproces in gang gezet. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt om het product aan te schaffen (creditcard, bankoverschrijving, etc.). Let op: verzendkosten worden niet terugbetaald.

Terugbetalingsproces
Na goedkeuring van de retour wordt uw terugbetaling binnen 5-10 werkdagen verwerkt. Het kan langer duren voordat de terugbetaling op uw rekening staat, afhankelijk van uw bank of betalingsprovider.

Beschadigde of Verkeerde Producten

Als de producten die u heeft ontvangen beschadigd of verkeerd zijn, neem dan binnen 7 dagen na ontvangst contact met ons op. Stuur foto's van de beschadigde of verkeerde producten per e-mail naar [support@luggageshop.nl]. Wij vergoeden de retourverzendkosten voor beschadigde of verkeerde producten. Een vervangend product wordt verzonden of een terugbetaling zal plaatsvinden.

Uitzonderingen en Beperkingen

Ons retour- en terugbetalingsbeleid is alleen van toepassing op producten die direct via luggageshop.nl zijn gekocht. Voor producten die bij andere verkopers of winkels zijn gekocht, dient u contact op te nemen met de betreffende verkoper.

Speciale bestellingen of gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd.

Contact

Als u vragen heeft of een retourverzoek wilt indienen, neem dan contact met ons op via de onderstaande gegevens:

Klanttevredenheid is zeer belangrijk voor ons. Aarzel niet om contact met ons op te nemen voor meer informatie over ons retour- en terugbetalingsbeleid.